یـہ سـرے בخـتـرآ هـَسـتـَن


زخم عشق خورده ها

عاشقان واقعی

یـہ سـرے בخـتـرآ هـَسـتـَن ...



فـَقـَط تیــپ مـِشـكـے مـے زَنـَن ...



تـو جـَمـع آروم میشیـنـَن و فـَقـَط گـوش میـבَن ...



ایــن בخـتـرآ اَز اَوَل اینـطورے نـَبـوבَن ...



عـآشـق پـآشـنـہ بـُلـَنـב و رَقـص بـُوבَن ...



شیـطـون و پـُر هـَیـجـآن بـُوבَن ...



ایـن בخـتـرآ یـہ روز یـكـے اومـَב تـو زنـבگیشــون



اَز اعتـمـآבشـون بـَבتـَریـن سـو استـفـآבه و كـَرב و رَفـت ...



اینــآ هیـچ كـَسـے و بـہ בنیـآے جـَבیـבشـون رآه نمـیـבَن ...



ایـن בخـتـرآ سـَر سـَخـت تـَریـن آבَم هـآے בنیـآن .



نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت23:01---1 خرداد 1393
عالی بود دقیقا وصف حال من بود

anjel
ساعت15:59---1 خرداد 1393
ایش نمیدونم بدم میاد ازشون خوب!!!!!!!!!!!!!!!

anjel
ساعت14:16---31 ارديبهشت 1393
واااااااااا؟؟؟؟؟؟؟

دچار دوگانگی شدم من شاد و شیطون و شر و ....وزلزله هستم والبته سر سخت و نقطه مقابل پسرا(عاشق تیپ مردونه و اسپرت عطر و ادکلون مردون و... و همینطوری میگردم)اما از مردا به غیر عده ای خاص مثل (بابا و داداش و دایی و....که اینا امورد خاصن و من دوسشون دالم)بدم میاد شایدم متنفرم!!!!!

عاشقم نشدم

شکست عشقیم نخوردم

یعنی عاشقخدا و مامان وبابا و داداشام که هستم ولی منظورتو یه چیز دیگه بود!!!کلک

بعد یه سوال من عضو هیچ گروهی نبودم یعنی الان من دختر نیستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟@- )
پاسخ:دست شما دردنکنه دیگه پسرا چیکار کردن به شما؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:دختر,تیپ,عشق,عاشقانه,سرسخت,ساعت 20:15 توسط رامین
 Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه




قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت